Årsmöte 2021

INBJUDAN TILL ÅRSMÖTE!

Nu är det dags för årets viktigaste möte för dig som är medlem i GF Wermdö. Utifrån nuvarande samhällssituation och spridningen av Coronaviruset har vi valt att genomföra mötet digitalt. Information om hur du ansluter till mötet kommer skickas ut en vecka innan mötet.

För att delta i mötet anmäler du dig via vår webbsida (se länk till höger) och får därefter detaljerade instruktioner skickade till dig på den mejladress du uppgett, en vecka innan mötet. För att rösta på mötet ska medlemsavgift vara inbetald för 2020. På denna sidan kommer också en vecka innan mötet alla ytterligare handlingar inför mötet att publiceras.

Skall du företräda en annan person på mötet så måste denne lämna fullmakt, denna fullmak skickas ut via e-post efter anmälan. Fullmakten signeras elektroniskt med e-legitimation. Om du inte har e-legitimation kan den lämnas via blankett, kontakta sekretrerare@gfwermdo.se i det fall att du behöver en sådan blankett. Utöver dig själv får du maximalt företräda en annan person på mötet. Personen du företräder får inte själv vara på mötet och dess
medlemsavgift skall vara betald.

Inför årsmötet kommer du som är anmäld att få instruktioner om hur du ansluter till det digitala årsmötet en vecka innan mötet, samt instruktioner om hur mötet kommer genomföras. Mötet kommer starta 19:00, men från 18:30 är det möjligt att ansluta och testa så din anslutning fungerar. Dispenser kommer inte medges för teknikproblem under mötets genomförande.

Välkommen önskar,
Gymnastikföreningen Wermdös Styrelse